subota, 3. prosinca 2011.

Novi stari model :: New old model

Ovo je  moj stari model, jedan od prvih koji sam počeo raditi. Tada sam tek počinjao modelirati u Sketchup-u i ova zgrada mi je postala preteška za modeliranje. Posebno sam počeo sumnjati u proporcije i dimenzije nebodera. Sada, kad sam stekao više znanja, sjetio sam se ovog modela i kako stoji napola dovršen i sada sam ga odlučio dovršiti. U međuvremenu sam naučio i puno o teksturiranju tako da za ovaj model gotovo da nisam uopće morao dorađivati teksture skinute s fotografije. Ponekad teksturiranje zahtijeva dosta obrade u drugim programima, ali ima modela gdje uopće nisam trebao koristiti editor slika, i ovo je jedan od boljih takvih primjera

This is one of my old models, one of the first ones I started with. I just began to model in Sketchup and this building proved too hard for me. I started to have doubts in proportions and scale of things. After a while, now that I have more experience with modeling I decided to revisit this model and finish it.  This is one of the models where i had allmost no need to edit textures in image editor. There was other models where I didnt have to edit images at all, and this is one of the better examples.




Nema komentara:

Objavi komentar